Velkommen læsere!

Hej læsere!
jeg ville blive meget glad hvis i kunne komme med forslag til hvad jeg skal blogge om, hvis der noget i kunne tænke jer at få med så kontakt mig<3
love ya mia :i

lørdag den 24. december 2011

hej i dejlige mennesker <3
håber i får en dejlig jul idag og at i kan lide jeres gaver jeg har allerede fået 2 af mine, et prof kamera og et smukketræ.
men jeg ligger nogen billeder ind senere så i kan se hvordan der ser ud herhjemme ved mig når vi fejre jul, håber i hygger jer <3<3
- mia

3 kommentarer:

  1. cool! godt at du er glad for gaverne :)
    hvad er det så for et 'prof' kamera du har fået :P ?

    SvarSlet
  2. Lyder til du har fået nogle gode gaver indtil videre(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Linda- det er et Canon :)
    Dyreglad-pige- det har jeg gjort den er rigtig god (:

    SvarSlet